لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور:

فولاد هرمزگان برای ادامه صدرنشینی می جنگد 



در هفته سیزدهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان فردا چهارشنبه هجدهم خردادماه از تیم فرهنگ رامهرمز میزبانی می کند. 
   
  
 به گزارش صبح ساحل، در چارجوب هفته سیزدهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان فردا چهارشنبه هجدهم خردادماه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس از تیم فرهنگ رامهرمز میزبانی خواهد کرد. 
شاگردان نادر غله بانی در تیم فولاد هرمزگان در هفته دوازدهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم  فوتبال باشگاه های کشور موفق شدند در یک بازی برتر سه بر یک تیم استقلال شوش را شکست دهند تا صدرنشین گروه سوم باشند.
بازی های هفته سیزدهم روز چهارشنبه هجدهم خردادماه برگزار می شود و قرمزپوشان فولاد هرمزگان از تیم ۱۸ امتیازی و سوم جدول رده‌بندی فرهنگ رامهرمز میزبانی خواهد کرد. نماینده هرمزگان که از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته دوم می باشد باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند تا همچنان تیم صدرنشین گروه سوم باشند.
در سایر دیدارهای هفته سیزدهم در گروه سوم کیان اراک با استقلال شوش بازی خواهد کرد. سامیت تهران از تیم یزدلوله میزبانی می کند. سپاهان نوین ایذه از با هم نام اصفهانی خود بازی خواهد کرد و نفت امیدیه میزبان نفت و گاز گچساران است. 
تا پایان هفته دوازدهم در گروه سوم تیم فولاد هرمزگان با ۲۱ امتیاز صدرنشین است. نفت امیدیه با ۲۰ امتیاز در مکان دوم ایستاده است. فرهنگ رامهرمز و یزد لوله با ۱۸ امتیاز و به دلیل تفاضل گل سوم و چهارم هستند. سپاهان نوین اصفهان با ۱۷ امتیاز پنجم است. استقلال شوش و سپاهان نوین ایذه با ۱۵ امتیاز و به دلیل تفاضل گل ششم و هفتم هستند. کیان اراک با ۱۴ امتیاز هشتم است. سامیت تهران و نفت اهواز با ۱۰ امتیاز و به دلیل تفاضل گل نهم و دهم هستند. 
فولاد هرمزگان در بازی های قبلی خودش و در هفته نخست این رقابت ها دربندرعباس موفق شد با یک گل تیم یزد لوله را شکست دهد.  شاگردان نادر غله بانی در بازی دوم در اراک به میدان رفتند و مقابل کیان این شهر به تساوی بدون گل دست یافتند. قرمز پوشان هرمزگانی در هفته سوم این رقابت ها در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف تیم استقلال شوش رفتند و با یک گل به برتری دست یافتند. فولاد هرمزگان در بازی چهارم در رامهرمز با یک گل  شکست خورد. فولاد در هفته پنجم و در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با یک گل بازی را به نفت اهواز واگذار کرد.در هفته ششم در اصفهان با سپاهان نوین در ورزشگاه نقش جهان دو دو مساوی کرد.
در هفته هفتم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم قرمز پوش فولاد هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار سبزپوشان سامیت تهران رفت وبا نتیجه سه بر صفر به برتری دست یافت. در هفته هشتم تیم  فولاد هرمزگان دست به کار بزرگی زد و سپاهان ایذه را  در خانه اش با نتیجه چهار بر یک شکست داد.
در هفته نهم شاگردان نادر غله بانی در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار نفت امیدیه صدرنشین رفت و دو دو مساوی کرد. در هفته دهم فولاد هرمزگان در یزد دو بر یک به یزد لوله باخت. فولاد هرمزگان در هفته دوازدهم دو بر صفر کیان اراک را در ورزشگاه خلیج فارس شکست داد.  شاگردان نادر غله بانی در تیم فولاد هرمزگان در هفته دوازدهم در شوش استقلال این شهر را سه بر یک شکست داد. در گروه سوم مرحله دوم  لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور  فولاد هرمزگان با تيم های سپاهان نوین ایذه ، سپاهان نوین اصفهان ، نفت امیدیه ، فرهنگ رامهرمز ، کیان اراک ،  نفت اهواز ، سامیت تهران ، استقلال شوش و یزد لوله هم گروه است.
در پایان مرحله نخست لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور از گروه اول تیم های نوین کشاورز علی آباد و شاهین بجنورد،  از گروه دوم تیم های ،داماش گیلان و آریو بام اسلامشهر، از گروه سوم تیم های، مقاومت آستارا و علوی خرمدره ،از گروه چهارم استقلال شوش و آکادمی کیا و از گروه پنجم تیم های يزد لوله و فولاد هرمزگان به مرحله نهایی لیگ دسته سوم راه یافتند.
 همچنین در گروه اول تیم های یاران نوروزی بابل، آرین تهران و شریعت نوین مشهد ، در گروه دوم تیم های وحدت اغشت البرز، ستارگان سرخ تهران و ستارگان سیمرغ البرز، در گروه سوم تیم های  پیشگامان فنون، ستاره صدرای تبریز و ملوان ب انزلی،  در گروه چهارم تیم های پرسپولیس برازجان، خرم کشت افلاک خرم آباد و یادآوران دوکوهه و در گروه پنجم تیم های هرنگ جوان بستک، تاراز چادگان و شایان دیزل کوار در جدول رده بندی مرحله اول مسابقات لیگ دسته سوم باقی ماندند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها